Kramfors

Kramfors

torsdag 1 oktober 2020

Vår nya lägenhet i Klintehamn

 

Igår fick vi nycklarna till vår nya lägenhet här i Klintehamn. Det är en tvåa som ligger nära affären och fina promenadvägar för hundarna. I detta gula hus är lägenheten, på nedervåningen. 
Detta kort är taget från ytterdörren, så det är vår pytte lilla hall och vårt pytte lilla kök och sedan ser man en bit av vardagsrummet. 

Vårt vardagsrum
Elvis blev glad då lammskinnet kom på plats.
Vårt sovrum.

Vi har inte haft någon släpvagn eller lastbil att köra möbler med, men i morgon ska vi få låna en skåpbil av vaktmästaren på det nya stället och då ska vi börja flytta in på riktigt. Idag har vi fixat Internet och teve till nya stället och jag har plockat in porslin i skåpen. Det är vad vi har kunnat göra idag. Men vi fortsätter i morgon och då blir det förhoppningsvis mer gjort och så att vi kan bo där. 

Ikväll har jag, Micke, Lena och Britt-Mari varit på pizzerian här i Klintehamn. Det var gott med pizza. 

Nu är både jag och hundarna trötta. Hundarna sover redan och jag ska också gå lägga mig. Det är bara Micke som är pigg. Han tittar på film. 

Ha det bäst! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar