Kramfors

Kramfors

torsdag 24 oktober 2013

Från hundvakt till en rapp rappare


Tidigare i veckan var jag hundvakt till Sabinas lilla valp Vissla. Det var roligt och full fart på henne. 


Elvis blev av med sitt hundben.


Tänk inte ens tanken din lilla pudel att ta tillbaka benet som jag nyss stal ifrån dig.


Igår var jag hundvakt igen. Då var Rasmus här. Han fick följa med oss på en långpromenad med Bojan, Anne och Bilbo. Jo, Elvis var också med såklart. 
Bilbo blev så förtjust i Rasmus och ville hela tiden vara med honom. Man kunde nästan tro att Rasmus var en löptik, så intresserad som Bilbo var av honom. 


Idag öppnades gallerian här i stan. Rapparen Petter stod och sålde och signerade sin bok "16 rader" i bokaffären i gallerian. Självklart passade jag på att fota honom :-)


Det var många som ville få sin bok signerad och Petter var riktigt rapp med pennan. Där gick det undan! Men då är han ju rappare också ;-)

Det var väldigt mycket folk inne i gallerian. Det var näst intill hopplöst att ta sig fram där, så jag stannade inte länge. Jag gick runt och tittade så gott det gick. Jag får titta mer sen när det har lugnat ner sig med folk där. Gallerian lär ju finnas kvar. 

Nu blir det mat!! Ha det bäst!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar