Kramfors

Kramfors

onsdag 2 oktober 2013

Tacksam

Igår var det en bra dag, igen :-)
Jag var ute stor del av dagen. Vi har ju sån otroligt fin höst. På morgonen var jag ute själv och gick stavgång en timme. Senare på fm var jag och Elvis ute och på em, runt två, så träffade jag Sabina och hennes son Anton och lilla valpen Vissla. 


Anton och Sabina med valpen Vissla. 

Det blev ju inte så lång promenad nu då Anton var med. Vi tog det lugnt, stannade några gånger och tittade på vattnet i ån, som Anton var så fascinerad av. 


Anton hittade en perfekt plats att sitta på och titta på vattnet som forsade i ån. 


Fina Anton! Tänk att lite vatten i en å kan vara så fascinerande. 

Idag ska jag tillbringa em i tandläkarstolen. Det blir mindre roligt, men det känns skönt att få det gjort. 

Ha en bra dag allihopa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar