Kramfors

Kramfors

tisdag 29 oktober 2013

Bebis på besök

Igår hade jag valpen Vissla igen. Det är inte många lugna stunder då hon är här. Full rulle hela tiden. Men det är ju så det är att ha en liten bebis på besök. 
Visst gjorde hon några försök till att sova, men allting är ju så spännande, tycker hon. 


Nä..om jag ska ta å sova en stund.


Zzzz


Va!! Vad va det för ljud? 

Inte många sekunder sömn där inte.

På kvällen var jag helt färdig. Jag somnade runt sju och vaknade i morse då Micke klev upp. Jag antar att jag behövde dom timmarnas sömn. 


Hej, jag heter Petter! ;-)

Jag var nog lite i en "Petterbubbla" hela dagen i torsdags då jag såg Petter här i Kramfors. Jag gillar hans musik. 

Idag, på em ska jag ha Vissla igen. Det blir bara i tre timmar, så förhoppningsvis orkar jag hålla mig vaken ikväll. 

Ta väl hand om dig du som läser detta och tack för att du tog dig tid att läsa min blogg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar