Kramfors

Kramfors

onsdag 7 oktober 2020

Grattis Kajsa

 

Kajsa och Nemo

Igår fyllde Kajsa 17 år och det firade vi med att bjuda henne på Pinchos i Visby. Vi var 8 personer. Förutom Kajsas föräldrar och jag och Micke så var det Lena, Britt-Marie och Stjärnan. Det var jättetrevligt och gott. Jag tror att Kajsa också gillade det. Kajsa är en jättehärlig tjej som bor här i Klintehamn. Nemo älskar henne och skriker av lycka varje gång han ser henne. Jag tycker den här bilden på Kajsa och Nemo är så fin. 
Min mat som jag beställde. Jag tog fyra rätter.

Pinchos i Visby.

Vi håller på med flytten för fullt. Idag ska vi bort till Britt-Marie och fortsätta att tömma övervåningen som vi bodde på. Vi har också fler kartonger i hennes garage som vi ska hämta. 
Det tar verkligen på krafterna att flytta. Det känns som om vi aldrig blir klar. Men nån gång blir vi väl klara.

Nu ska jag ut med hundarna. Ha det bäst! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar