Kramfors

Kramfors

onsdag 14 oktober 2020

Svar på coronatestet

 

Jag har fått svar på mitt Covid-19 test. Det var tack och lov negativt. Så skönt! Det gick faktiskt fort att få svar. Jag tog provet i fredags och redan på måndag morgon hade jag fått svar, fast de sa att det skulle ta 2-4 arbetsdagar. Det känns så otroligt skönt att det inte var Corona. Men jag har varit dålig i flera dagar. Min mage är jättekonstigt och i söndags hade jag problem med hjärtat. Det slog ibland väldigt fort och hårt och kunde hålla på så ett tag för att sedan slå långsamt. Jag blev så trött och orkeslös så jag sov väldigt mycket i söndags. Men nu mår jag mycket bättre, det är bara min mage som krånglar fortfarande. 

Igår fyllde Britt-Mari år så vi var där och grattade henne. Hon fick en korg med kex, olika ostar, choklad, marmelad mm av mig och Micke. Jag tror hon blev glad över den.

Nemo fyller 1 år den 21 oktober och jag skulle så gärna vilja göra en hundtårta till honom. Jag ska göra en tårta men vet inte vilken än. Jag såg på omslaget på senaste nr av Kinesposten så står det "Recept Prinsesstårta till din hund", men jag kan inte hitta det i tidningen. Är det jag som är blind eller vad? Det borde ju finnas ett recept på en prinsesstårta till en hund i tidningen om det står så på omslaget. Nåja, jag får väl läsa den igen som jag redan har gjort typ hundra gånger. 

Idag började Micke skolan. Han har kommit in på utbildningen till vårdbiträde. Han ska plugga i ett år på 70% och jobba 30%. Han får allt betalt. När han är klar med utbildningen har han blivit lovad fast jobb. Gud är så god! Tänk vilken omsorg han har om oss. 

Ha det bäst och glöm inte att Jesus älskar dig. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar