Kramfors

Kramfors

måndag 19 oktober 2020

Trivs bra

 

Vi börjar sakta men säkert komma på plats i den nya lägenheten. Vi har mycket kvar borta hos Britt-Mari's garage. Det är svårt för mig att hämta möbler och kartonger då jag inte har bil och körkort och Micke jobbar mycket. Det är väldigt mycket insyn här så jag skulle vilja få upp gardinerna snart, men vi får se när det blir.

Elvis och Nemo trivs. Nemo sitter ofta på soffan i köket och spanar ut på det som händer ute. 
Nemo med sin rosa igelkott. Han är så söt på den här bilden. Jag har klippt han runt ögonen så han är inte lika tufsig nu som han är på bilden. Den här lägenheten ligger så bra till. Jag älskar att det är så nära till promenadvägar. Jag tog några fina höstbilder på hundarna här om dagen då jag var ute med dem. 
Elvis bland höstlöven.
Nemo på höstpromenad
Skönt att gå i skogen tycker både jag och Nemo.

Nåja, jag ska sluta här. Ville bara visa lite nytagna foton. Har väl egentligen mer att skriva om men vi får se om jag gör det någon annan dag. Ha det bäst och sköt om dig! 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar