Kramfors

Kramfors

lördag 8 januari 2011

Bita ihop och börja om

Är helt yr i skallen. Hela dagen har gått åt till att skapa en ny hemsida till mig och en hemsida till min dotter. Det är verkligen tålamodsprövande! Dessutom vill min man att jag hjälper honom med en sida också, men det får vänta. Orkar inte idag. Jag vet inte om jag är helt nöjd med min nya sida. Jag vill ju kunna göra foto album och lägga ut mina dikter på hemsidan, men nåt sånt verkar inte finnas på den här sidan. Men å andra sidan får man väl köpa mina böcker istället om man vill läsa mina dikter =)

Jag är lite trött på att allt läggs ner, men det är väl som predikaren i gamla testamentet säger, "Allt har sin tid". Så fort man har kommit igång med en hemsida och fått upp besöksstatistiken så ska den läggas ner av olika anledningar. Jag hoppas denna sida får finnas kvar iaf. Det är bara att bita ihop och börja om.

Njaha...vad mer då? Hade en trevlig kväll igår hemma hos Bim. Regina och Micke var också med. Vi såg på Let´s dance och käkade massa gott.

Jo, en sak till innan jag postar detta inlägg. För dig som inte vet så finns några av mina dikter med i antologin "13 poeter söker läsare". Den är sammanställd av Anna Svedberg och har 201 sidor.
Du kan googla på 13 poeter söker läsare så hittar du den. Jag ska sätta ut en länk till var du kan beställa den, senare, men den finns på vulkan.

jaja, det var allt från mig idag. See you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar