Kramfors

Kramfors

måndag 24 januari 2011

tavelstrul

Det går verkligen inte bra för mig med tavlorna. Det strular precis hela tiden och jag antar att vi ska lämna in tavlorna den här veckan. Det här är ju sista veckan i januari. Februari ska dom hänga på plats. Fyra tavlor är helt klara. Men två hittar jag inga ramar till och då jag inte har körkort så är det svårt att åka runt överallt och leta. En tavla blev det tryckfel på då jag hade lämnat in den på kopieringsfirman, så den måste jag göra om.
Nu i helgen fick jag över 39 graders feber och har inte kunnat göra nåt och är inte helt pigg än.
Jag kan inte göra annat än att lägga det i Guds händer...har ingen ork kvar. Jag hoppas jag är piggare i morgon och att jag får hjälp med att hitta ramar. Men dom fyra som är färdiga blev jättefina :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar