Kramfors

Kramfors

måndag 10 januari 2011

Jobbig dag

Usch, vilken jobbig dag detta har varit. Dagen började med att jag satte igång två maskiner tvätt. En fungerade, den andra fungerade inte. Så, jag hade altså bara en maskin som jag kunde använda och jättemycket tvätt. Som tur var så hade inget bokat efter mig, så jag tog den tiden också, men jag han ändå inte tvätta allt.
Min mobil har krånglat idag. Det går att ringa till den men jag kan inte ringa från den...suck! Jag hoppas det inte är nåt stort fel för jag har inte råd med att köpa nån ny telefon nu.
Nu är jag jätte trött och orkar inte med nåt mer idag.

Regina åkte hem igår. Det känns alltid svårt då hon har åkt. Men sånt är livet!



Julen är slut, jag vet, men jag vill testa och se om det går att lägga in bilder i ett blogginlägg och det gör det ju =) Elvis vid vår julgran.

Nu blir det soffan för mig...orkar inte mer idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar