Kramfors

Kramfors

onsdag 20 juni 2012

Besök från fastlandet

På nätet har jag många vänner som jag aldrig har träffat, vi träffas bara via nätet. Taru är en av dom. Vi har haft kontakt länge bl.a. via Facebook. Men nu bestämde vi oss för att träffas och Taru åkte hit till Gotland till oss med sin lilla dotter Saga 8 månader gammal.
Dom kom natten till lördag och åkte hem idag (onsdag). Det var så roligt att träffa dom och Taru är verkligen sig själv på nätet, för hon var precis som jag hade tänkt mig. En jätte trevlig kvinna, som jag hoppas jag får fortsätta att ha kontakt med.

Jag hoppas hon gillade mig också. Jag är lite som Moses, har ett trögt målföre, men det brukar lossna efter ett tag. Nån vidare guide var jag inte. Kära nån vad dåligt lokalsinne jag har. Det är ju ett mirakel att vi tog oss dit vi skulle. Som tur var så hade Taru Gps, så då gick det ju bra.

Igår var vi till Fårö, det var kul. Jag gillar Fårö mer och mer för varje gång jag är där. Jag har haft lite kluvna känslor för Fårö. Det är fint tycker jag men lite tråkigt, men nu fastnade jag helt för Fårö. Typisk nu då vi ska flytta. Kanske är det så att ibland behöver man besöka en plats flera gånger innan man fastnar för den.

Vi har inte bara varit på Fårö, vi var en dag i Visby där vi han med ganska mycket. Vi har också varit till Sandhamn och kört efter Ekstakusten, mycket fin sträcka.

Men idag åkte mina fina vänner hem och nu blev det så tyst och tomt här hemma. Jag har gjort ett litet bildcollage =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar