Kramfors

Kramfors

lördag 2 juni 2012

Ryggskott & mys

Igår knäckte det till i ryggraden och fick ryggskott. Har haft sjukt svårt att sova inatt pga ryggen. Men men, det går väl över som mycket annat gör.

Jag har haft många mysiga stunder nu i försommar. Både stunder för mig själv och med nära och kära. Det gäller att ta vara på de små stunderna av guld, för oftast är det dom små sakerna i livet som gör livet värt att leva.
Tex igår kväll bjöd vi hem våra vänner Bim och Christina på middag. Jag gjorde hemma gjord pizza och grekisk sallad till Bim, som går på en diet jag aldrig kommer ihåg namnet på. Efter maten blev det snacks och Let's dance. Det blev en mycket trevlig kväll.

Min dotter Regina var här i maj med sin hund Alice. Vi hade dans tema hela tiden som hon var här. Vi såg gamla avsnitt av Let's dance, Dirty dancing, Grease & som grädden på moset hade Micke och Regina en dansuppvisning med bugg :-)

Mysiga stunder för mig själv har jag bl.a. Tittat på den gamla 80-tals filmen "Inga kan älska som vi", det var nostalgi på högnivå! Men man ska nog vara tonåring på sent 80-tal för att uppskatta den filmen.

Efter att jag hade varit på hjärtundersökning på sjukhuset unnade jag mig en god sallad på stan, bara för att jag var värd det :-)

Men nu sitter jag i soffan med ryggskott :-/ men jag försöker röra på mig så mycket som möjligt så jag inte stelnar helt. Har nyss ätit en bit av pizzan jag gjorde igår. Den var lika god idag :-)

Men nu vill jag önska alla en fortsatt trevlig helg. Jag lägger ut lite bilder som får tala för sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar