Kramfors

Kramfors

onsdag 6 juni 2012

Livet känns bra just nu

Dagarna går och de senaste dagarna har varit riktigt bra dagar. Jag & Christina sov över hos Bim för några nätter sen. Det var kul men det blev inte så mycket sömn för katten Felicia busade på mig hela natten. Men det är kul att vara med vänner och även fast man är vuxen så är det lika kul som det var när man var barn, att sova över hos en kompis. Varför ska man sluta med det då man är vuxen?

Igår gick jag och Elvis till Warfsholm. Elvis badade på riktigt för första gången i år. Han badade visserligen i maj då Regina var här med Alice. Alice hoppade i vattnet gladeligen och Elvis försökte hänga på, men gick inte sp långt ut. Han blev lite rädd för Alice vilda vattenlek, så han blötte bara benen. Men igår badade Elvis. Jag kastade i pinnen och han hämtade den. Oj, så kul han tycker det är. Han skulle kunna hålla på i timmar, men där får jag sätta stopp. Han ska ju orka gå hem också, ock jag med för den delen.

Jag är ute ganska mycket och som ni vet vid det här laget så tycker jag om att fota. Jag fotar blommor och allt möjligt. Jag har gjort ett litet foto collage som jag sätter in här. En bild på katten Felicia blir det också.

2 kommentarer:

  1. Så glad för din skull att livet känns så bra.
    Låter härligt.
    Fint fotokollage :-)
    Kram från
    Tolmia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tolmia! Jag har hittat en app för att göra collage. Perfekt att ha till bloggen då det är många bilder som man vill visa. Kul att sitta å pyssla också, även om jag i vanliga fall inte är så pysslig av mig, men det här är kul =)

      Radera