Kramfors

Kramfors

fredag 22 juni 2012

Midsommar & lite Till =)

Idag är det midsommar, härligt! Vi ska fira midsommar i Fridhem med vännerna Bim, Christina, Tommy & Carina. Det kommer att bli en vanlig traditionellt firande med sång, midsommarstång och god mat. Maten ska vi äta hemma hos Tommy och Carina. Det blir knytkalas, vi ska fixa sillen. Eller fixa och fixa, sillen är färdig i burk. Vi fick det enklaste uppdraget, men det är jag bara glad för =)

Ikväll är det midsommar Gudstjänst nån stanns, jag minns inte vart, men vi hänger på så får vi se vart vi hamnar :-)

Min kära syster Linda skickade bilder på sin son Till, ja han heter så, jag har inte stavat fel ;-) han är så otroligt fin. Jag har gjort ett bild collage. Jag skulle gärna vilja visa alla bilderna, men det skulle ta sån plats, så ni får nöja er med collaget. Barn är så mysiga! De är pigga och nyfikna på livet. Bara den där bilden längst upp till vänster då han sitter på huk och studerar en myra eller nåt. Underbar bild!

Trevlig midsommar önskar jag er alla och ta vara på vad livet bjuder på. Även dom små undren kan vara stora. Ibland är vi så upptagna av oss själva, jobbet eller nåt annat, så vi ser inte myran som stretar och barn som lär sig gå. Ta vara på det lilla och du kommer att bli rikt välsignad..typ glad =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar