Kramfors

Kramfors

lördag 6 oktober 2012

Foton, promenader och Gutar inväntas

Fy och usch vilket regn och blåsväder det är! Sover dåligt på nätterna då det regnar och blåser pga att vi har en takvåning. Det låter ju så mycket mot taket.
Jag har försökt att motionera idag med Elvis, men det blev bara en promenad på 20 minuter, för Elvis tvärvägrade att gå längre i regnet. Så idag har det blivit en hemma dag med film och god mat.

Jag har ju lovat att visa fler bilder från mina promenader, så här kommer det några.


                                        Här är jag och Elvis på Svanö, utanför Kramfors.


                                              Här är Micke och Elvis på Svanö


                                           Jag älskar den norrländska naturen!

I går ringde Christina från Gotland. Hon och Bim kommer upp den 19 den här månaden, om inget inträffar så att dom inte kan åka. Det ska bli kul med besök. Det ska bli kul att visa dom runt här uppe på våra favoritställen. Nu blir dom här bara över en helg, så vi kanske inte hinner med så jättemycket, men några ställen ska vi väl hinna med. Det blir bra för mig med besök. Jag känner mig lite ensam ibland. Jag hoppas att allt fungerar så dom kan komma.


                             Här är Elvis med sina Gotlands kompisar Lova & Iddefix.
Det blir kul för Elvis också att träffa sina vänner. Jag tror att han saknar dom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar