Kramfors

Kramfors

måndag 22 oktober 2012

Mycket av det goda

Idag vaknade jag som vanligt vid fyra. Av nån anledning brukar jag oftast vakna den tiden. Ibland somnar jag om, men inte i morse. Jag låg vaken till halv sju, då jag klev upp.

Jag har haft sån energi idag och känt mig riktigt huslig. I morse efter att Micke åkt till jobbet och jag gått morgon rundan med Elvis, så bakade jag chokladbollar. Jag gjorde tre satser då jag ändå höll på. Jag tog en paus efter chokladbolls baket och tittade (ironiskt nog) på "Desperate Housewives" som går på femman. Efter det gick jag en promenad med Elvis på över 4 km och sen bakade jag Hallongrottor. Jag kände mig nästan som Bree i Desperate Housewives *skratt*. Fattas bara att jag ger ut en kokbok också ;-)

Men nu känns det i kroppen och i skallen. Ryggen värker och huvudet känns tungt. Nu ska jag bara fixa middag, sen ska jag vila resten av kvällen. Middagen blir väldigt enkel. Vi har lite rester kvar av en köttgryta, så jag kokar bara ris till det. Jag orkar inte ställa mig och göra nåt mer avancerat.

Men jag är tacksam för den energi jag har haft idag. Det resulterade att det blev en dag med mycket av det goda.

Jag fotade så klart mina kakor. Det händer ju inte så ofta att jag bakar, så det måste jag dokumentera ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar