Kramfors

Kramfors

söndag 21 oktober 2012

Släktmiddag & huvudvärk

Igår blev vi bjuden till Mickes mamma och hennes man på middag. När vi kom dit fick vi veta att fler var bjudna. Mickes syster med familj och Mickes bror och hans familj, trevligt!
Elvis och hunden Rasmus busade hela tiden. Jag försökte ta kort på dom, men det var omöjligt. Jag fick inga bra foton.

Jag har sovit dåligt flera nätter i rad och igår blev det ganska sent innan vi kom hem. Jag blev så illamående och yr då vi var där pga tröttheten, så jag blev tvungen att gå lägga mig på soffan i vardagsrummet. Lukas satt där och tittade på filmen Arthur 3, så jag gjorde honom sällskap och tittade på filmen. Det är en tecknad barnfilm :-)

Inatt har jag haft så ont i huvudet så det blev lite sömn i natt med. Jag gick upp vid fyra och tog två Alvedon, och då släppte det efter ett tag och jag somnade tillslut.

Jag har fått veta att min dotter Regina kommer hit då hon fyller år (20 dec) och över jul =)
Kanske ska hennes pojkvän Samuel också följa med. Jag har aldrig träffat honom, så det ska bli roligt om han kommer.

Jag färgade håret svart för några dagar sen. Jag lägger ut en bild här nedanför på mig med min nya hårfärg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar