Kramfors

Kramfors

tisdag 30 oktober 2012

Kul med Mary Kay

Igår kom en kvinna som heter Ingalill hem till oss för att visa hudvårdsprodukter som hon säljer. Jag hade bjudit hit Mickes mamma och syster och en kvinna som heter Wiveca. Micke var också med. Jag tyckte det var jättekul. Vi fick prova olika krämer och man kände sig riktigt fin när det var klart. Då hade vi silkeslena händer och ansiktet var len som en barn rumpa.

Jag köpte en concealer och ska få en annan kräm som jag inte ens kan stava till. Jag får den för att hon fick komma hem till mig. Jag fick välja en produkt och valde den för den verkar bra. Jag provade den under ögonen för att få bort mina mörka ringar, och jag blev riktigt snygg :-)

Produkterna heter Mary Kay, ifall ni undrar vem det är i rubriken.

Snön den ligger kvar än så länge, men nu då jag var ute med Elvis så regnade det och det var blött och slaskigt på vägarna, så jag blev genomblöt om fötterna. Jag hoppas inte snön försvinner.

Jag hade tänkt att fota igår kväll, men vi hade så kul så jag glömde helt bort det. Det får bli en vinterbild från vårt köksfönster istället :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar