Kramfors

Kramfors

torsdag 23 juli 2020

Ändrade planer

Pheobhe är här hos mig igen. Hon ligger så tryggt i mitt knä. Nemo vill gärna busa men Pheobhe som är 8 år tycker inte det är så roligt med en busig valp. Hon ligger hellre i mitt knä där hon kan hålla koll på pojkarna. 

Jag var nyss ut med hon och Elvis men himlen bara öppnade sig och det började spöregna så vi fick skynda oss hem. Som tur var så var vi inte så långt hemifrån.
 Typiskt att jag har hängt tvätt ute. Det var ju så soligt och fint på förmiddagen. 

Det blev ju lite ändrade planer med detta inlägg. Planen var ju att jag skulle gå ner till hamnen med Elvis och Pheobhe,som bara ligger en bit från oss, och blogga därifrån. Men så kom detta oväder. Hade ju tänkt bjuda på fina bilder från hamnen. Jag trivs där! Jag har inte varit där så många gånger men tänker att det är ett bra ställe att gå till för Elvis som inte orkar lika mycket längre och en lagom promenad för mig. Men nu sitter jag här hemma och bloggar istället. Finns inte så mycket att fota här. 

Efter typ 100 försök att ta en selfie med Pheobhe så blev den här bäst 😕. Haha fick ju hennes öra nästan i mitt öga 😂. 

Nåja detta inlägg blir inte mer spännande än så här så jag  säger...
Ha det bäst! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar