Kramfors

Kramfors

onsdag 23 februari 2011

Ljudliga drömmar och rosa bibel

Är inte riktigt lika pigg nu som jag brukar vara den här tiden på morgonen. Jag sov lite knasigt inatt. Drömde massa konstiga saker, inga mardrömmar men ändå drömmar som jag vaknade av. Bla drömde jag att Elvis satt vid dörren och gnällde för att han behövde gå ut. Jag såg inte Elvis i drömmen utan jag hörde bara att han gnällde och drog slutsattsen att han ville ut. Hans gnällande i drömmen gjorde att jag vaknade, och jag trode det var på riktigt, så jag klev upp och började leta han. Jag hittade han sovande i Reginas rum på hennes säng. Han såg inte ett dugg ut att behöva gå ut, så då förstod jag att jag hade drömt. Jag gick och la mig, somnade och vaknade av nåt pip, som upphörde då jag hade vaknat. Jag somnade om och vaknade av nåt annat ljud, som också kom från en dröm. Så väldigt hackiga sovtimmar kan man säga att jag har haft. Somnat och vaknat, somnat och vaknat osv.

Här om dagen såg jag nån som gjorde reklam för jättefina biblar. Utveckling angående färg på biblarna är väl inte vi kristnas starkaste sida. Det har funnits typ helröd, helbrun och helsvart att välja på, och så har det varit sen...ja begynnelsen, skulle jag tro. Men nu, äntligen såg jag jättefina biblar i olika färger och mönster, så man kan välja efter personlighet. Tyvärr finns dom bara på engelska, men jag hoppas dom kommer på svenska också.

q47sb.jpg

Snygg va! Dom finns att köpa på Livets ord bokshopp http://ws.livetsord.se/
Men bara på engelska då. Jag tänker vänta tills den kommer på svenska, jag hoppas den gör det.

Jaha, vad mer ska jag skriva? Jo, ikväll börjar min man Micke en matlagningskurs, thai mats kurs är det. Det tycker jag är kul att han går. Han behöver ha nåt annat att göra och tänka på än bara jobbet.

Nu ska jag fixa frukost...See you later!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar