Kramfors

Kramfors

fredag 18 februari 2011

Tidig morgonstädning

Uppe tidigt som vanligt, och jag trivs med det. Igår hade jag en ganska jobbig dag, vet faktiskt inte riktigt hur det blev så. Jag blev påmind om massa olika saker som har hänt och då blev jag lite ledsen, men inget allvarligt. Det gick ju över!

Jag har tittat på Carolas jubileumsshow på dvd nu på morgonen, från då hon firade att hon har varit artist i 20 år. Jag älskar verkligen den dvd. Inte bara för alla bra låtar hon sjunger, utan för allt annat också med alla hennes fina kläder, dansare mm och jag gillar frissan hon hade då, den är skitsnygg! Dvdn då hon sjunger Elvis och Barbra Streisand låtar är också bra, men jag gillar Carolas egna låtar bättre, så jag tittar oftare på jubileums dvdn än den andra.

Idag är det fredag igen då och det känns kul. Ikväll blir det Let´s dance och imorgon ska vi eventuellt åka ut på en liten utflykt med Bim och Christina och alla våra hundar, det beror på vädret. På söndag går Änglagård 3 på bio här i Klintehamn och då ska vi gå och se den. Det ser jag fram emot.

Idag blir det till att städa lite så det ser fint ut här i helgen. Jag tror jag börjar med städningen redan nu så har jag hela dagen kvar sen till att göra nåt annat. Kl är ju bara sju på morgonen så då har jag dagen kvar sen. Diska gjorde jag redan kl halv sex i morse, så den är avklarad. Men dammsuga väntar jag nog med tills efter nio, grannarna blir nog inte så glada annars.

See you later!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar