Kramfors

Kramfors

onsdag 2 februari 2011

Utställningen har börjat

Nu är tavlorna på plats på bok och café porten i Visby. Hela februari ska dom hänga där. Synd bara att vi fick den kortaste månaden på året och då vi har minst med turister, men vi fick iaf ställa ut dom där och det är jag så tacksam för. Jag och Bim har stått i kö i ett år, så det är bara en slump vilken månad man får. Det blev faktiskt riktigt bra. Vi fick halva rummet var, jag och Bim. Bim hade fler tavlor så hon fick den större väggen, men det blev riktigt bra. Nu hoppas jag att vi får några sålda. Jag har fotat några tavlor men det var svårt att fota eftersom tavlorna hänger inne i ett café och jag ville försöka att inte få med några människor på bilderna, så det blev lite vint och snett, men det får ni stå ut med.




Dom blev väl inte så tokiga. Jag har fler tavlor där också, bla två större tavlor med guldramar. När dom med guldramar väl var på plats så var det inte så dumt med dom ramarna ändå. Det blev bättre än vad jag trodde.
Så nu får ni åka dit och ta en fika i caféet och köpa mina tavor =)

Jag gick på stan igår och tittade efter byxor. Jag har hål på nästan alla byxor, så jag går mest i mysbyxor och så kan det ju inte förbli. Så jag hittade ett par svarta tights med guldhakar på sidorna...jättesnygga! Dessutom köpte jag ett par jeans, dom är också jättefina. Fick båda dessa kläder för under 500 kr, ganska bra tycker jag. Men det är svårt med jeans, tycker jag, att veta vilken storlek man ska ha. Jag hoppas jag tog rätt storlek. Dom kändes bra då jag provade dom men med jeans vet man aldrig. Kanske var det dumt att inte ta en storlek större, som dom är nu får jag inte gå upp nåt, men samtidigt har jeans en förmåga att bli större efter ett tag. När de är nytvättade känns de ju alltid lite mindre.

Nä, nu blir det frukost framför nyhetsmorgon. See you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar