Kramfors

Kramfors

måndag 13 juni 2011

smart tvättråd, städning mm


Jag såg den här roliga bilden på facebook. Det kunde också stå "Or give it to your wife" =)

I helgen har jag och Micke varit riktigt duktiga. Vi har tvättat alla fönster, gått iväg med sopor till återvinningen, diskat mm. Vi har en hel del kvar som vi vill ha gjort innan mamma och pappa kommer. Dom kommer den 26 denna månad. Vi ska rengöra fläkten, städa skafferiet, kylskåpet och andra skåp, pluss vanlig städning som dammsuga, skura mm. Jag är en sån person som måste börja i tid, annars orkar jag inte. Jag orkar bara lite itaget och blir fort trött, så därför måste jag börja lång tid innan. Jag får ju förstås mycket hjälp av Micke.

Det är lite tufft nu. Knölen som Elvis har haft i ljumsken har kommit tillbaka, fast inte lika stor som tidigare. Den har ju inte varit riktigt borta, utan det har funnits en liten knöl kvar, men så liten att vi trodde den skulle försvinna eftersom det hela tiden har gått åt rätt håll. Nu i morse då jag tittade på den så såg den lite större ut, tycker jag. Jag blir jätteorolig. Självklart ska jag kontakta Elvis vetrinär och jag kommer att skriva här hur det går.

Nä, kanske man ska fortsätta med städningen som jag har börjat med. Ha det bäst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar