Kramfors

Kramfors

måndag 24 september 2012

Foto tur bland tjuvar

Igår åkte jag och Micke till Väja för att gå en promenad. Det finns fina och bra promenad vägar där också. Med oss hade vi så klart Elvis.
Jag passade på att fota, och det fanns mycket fint att fota där. Jag sätter in bilder här nedanför så får du se en del av allt det fina vi såg.

När vi åkte hem körde vi upp till ett bostadsområde i Väja, för att se hur det såg ut där. Där fanns det en vägskylt som jag aldrig har sett tidigare. Varningsskyltar för Älgar har man ju sett, men inte för tjuvar *skratt*.

Idag ska jag till frisören och klippa mig. Det är så typiskt mig. När jag har sparat ut håret så har jag långt ett tag, sen klipper jag mig kort igen. Det är ganska skönt med kort hår, tycker jag.
Jag tror att jag ska spara lite längd på luggen, vi får se hur det blir.
Jag sätter in bilder här på bloggen på min nya look :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar