Kramfors

Kramfors

måndag 10 september 2012

Vindögd,rödhårig teolog

Dagarna rullar på här i Kramfors. Som jag har berättat tidigare så har jag börjat träna. Jag går långa promenader varje dag. Det finns så många bra vägar att gå här i Kramfors. I Klintehamn blev det ofta samma runda hela tiden, som både jag och Elvis tröttnade på.

Förutom att gå så tittar jag mycket på teve, McLouds döttrar på kanal 9, tittar jag bl.a på. Den serien har jag följt ett tag, den är bra. Det blir mycket te drickande för mig på dagarna. Jag tycker om te. Det är liksom lite mysigt att krypa upp i fåtöljen med en varm kopp te i handen, Elvis i knäet och se en bra film eller serie.
Tidigare var det några som kallade mig för teologen, för att jag drack så mycket te =)

I helgen som var färgade jag håret rött. Jag tycker det blev bra. Jag ser lite piggare ut med färg, än det vanliga mellan blonda håret.

I söndags var jag i kyrkan. Det var sån bra predikan. Jag blev jätteinspirerad av den. Jag träffade flera goa vänner som jag kramade om. På tisdag är det bön i kyrkan, då ska jag dit. Jag har saknat dom bönekvällarna då jag bodde på Gotland.

Jag sätter in en bild på mig så får du se hur mitt hår blev. Jag vet inte hur många foton jag tog på mig. Jag blev vindögd på alla, så tillslut gav jag upp. Det blir en vindögd, rödhårig "teolog" på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar