Kramfors

Kramfors

torsdag 1 november 2012

Lite kvälls svammel

Känner mig lite trött och sliten. Har varit lite låg hela dagen idag. Kanske för att jag blev påmind om något jobbigt igår. Men jag har försökt att göra saker som jag tycker om att göra, tex promenader med min fina kompis Elvis. Det får mig att tänka på något annat för en stund.

Tänk att det är november redan. Det är inte klokt vad fort tiden har gått. Vi flyttade från Gotland till Kramfors i augusti och nu är det redan november. Men det är bra att tiden går, för vad skulle man göra annars...om tiden stod stilla, menar jag?

Har varit igång sen fem i morse, så ögonen går snart i kors, men jag ska sitta uppe ett tag till. Vill ju umgås med min kära man. På dagarna ser jag ju inte han, så det gäller att ta vara på tiden som man har med varandra...för tiden den går, som sagt!

Äsch..vad svammlig jag är i kväll. Får väl skylla på tröttheten. Här kommer en bild på en trött och lite sorgsen jag..åtminstone ser jag ut att vara det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar