Kramfors

Kramfors

måndag 16 september 2013

Besök från Mellansel



Jag har inte fotat något i helgen, så jag har inga nya bilder att bjuda på idag, så jag bjuder lite på 80-tals nostalgi. Madonnas "Like a prayer". Det är, enligt mig, Madonnas bästa låt.

Igår fick vi besök av mina föräldrar. Jag hade bakat "min" ananaskaka som jag bjöd på. Efter fikat gick vi en stund på stan. Mamma ville gå till Dollar Store, så det gjorde vi. Det var bara mamma och pappa som handlade. Det var inget som jag och Micke behövde, så vi gick bara och tittade och provade roliga hattar.
Sen blev det mat hemma hos oss. Jag borde väl förstås ha fotat till bloggen, men det blev liksom aldrig av.

Jag skulle vilja ut och fota höstbilder. Vi har ju sån otroligt fin höst i år. Förra veckan var jag ju sjuk och i helgen har jag haft fullt upp med att städa, baka och haft besök. Idag har jag tänkt gå ut och se om jag får några fina bilder, men just nu är det så regnigt ute, så jag väntar och ser om det blir bättre väder.

Ha en fin vecka alla bloggare och läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar