Kramfors

Kramfors

måndag 9 september 2013

Ny kompis

Idag har jag och Elvis träffat min vän Sabina. Hon har en liten dvärg pinscher som är 16 veckor gammal. Den är så söt! Vissla heter hon.


Sabina och lilla Vissla. 

Elvis mage har krånglat mycket idag. Han har fått magkatarr och äter magmedicin mot det. 
Stackars Elvis kunde inte koncentrera sig så mycket på den lilla busiga valpen, pga sin krångliga mage. Men Elvis var glad över sin nya kompis.  

Men en krånglig mage hindrar inte Elvis att sitta fint och tigga godis av Sabina. 

Det var ett tag sen som jag träffade Sabina så det var verkligen roligt att se henne idag. Hon är alltid lika trevlig och glad. Hon är en bra kompis! 


Bra vänner ska man vara rädd om <3 

Igår blev det både en tvättdag och ett besök i kyrkan. Pingstkyrkan som jag är med i hade eftermiddagsGudstjänst. Det var en präst som heter David, från Gudmundrå kyrkan, som predikade. Det var riktigt bra! Jag gillar att lyssna på präster som talar, för de är oftast sakliga och lätta att förstå. 

Nu vill jag önska dig en fortsatt trevlig vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar