Kramfors

Kramfors

måndag 23 september 2013

Översvämning mm


Det har regnat väldigt mycket här i Kramfors den sista tiden. Här är promenadvägen efter Kramforsån som jag och Elvis brukar gå. Så här såg den ut för några dagar sen. Vi fick ta en annan väg, för vägen var täckt med vatten. 


Översvämning i Kramforsån. 


I lördags var det fint väder. På dagen kom den efterlängtade solen, men det blev för varmt för mig att vara ute och gå då, så jag tog en kvällspromenad istället. Det var så skönt och vackert att gå på kvällen. 


Jag fick sällskap av en räv under min promenad.


Räven var väldigt tam och gick fram till bilarna som stannade för att foto honom. 

Helgen har rullat på bra. Igår fyllde Micke's brorsas son Lucas 8 år. Vi, med många andra var där och firade honom. Lucas tycker om film, så han fick två biobiljetter av oss. 

Jag brukar vara försiktig med att lägga ut bilder på barn på nätet. Då ska jag ha tillåtelse från föräldrarna. Jag frågade aldrig, så därför blir det ingen bild på födelsedagsbarnet. 


Men en bild på deras katt kan jag bjuda på. Smulan, tror jag att hon heter. 

Nä..dax att börja ta tag i en ny dag och en ny vecka. Ska träffa min vän Sabina senare idag. Ha en fantastisk vecka! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar