Kramfors

Kramfors

måndag 16 september 2013

Frisyrer

Det är inte klokt vad olika frisyrer jag har haft. Oftast har jag haft långt hår, men det har jag tröttnat på eftersom jag ändå oftast bara sätter upp håret i hästsvans eller i en slarvig tofs. Men det är kul att titta på alla dessa olika frisyrer som jag har haft. Jag tänker bjuda på några bilder på mig från de senaste åren.


Här var jag mörkhårig. Jag tror det är 1997 eller 1998. Regina var iaf liten då. 


Det här är några år senare med betydligt längre hår. Jag ser på operationsärret efter hjärtoperationen att det fortfarande är ganska rött. Jag opererade mig i November 2005, så jag gissar att det här är nån gång under 2006. 


Här är det kortare igen och ljusare. Elvis är valp här och vi köpte honom i Februari 2007, så det här är måste vara på våren samma år. 


Det här minns jag tydligt och väl. Det var 2008. Jag trivdes jättebra med så här kort hår. Det hade jag ganska länge. Jag trodde då jag rakade av mig håret att det bara skulle bli en gång, men jag trivdes så bra med det så jag fortsatte att raka skallen i över ett år. 


Men efter ett tag tröttnade jag på det superkorta håret och sparade ut det väldigt långt. Det gick nästan ner till midjan ett tag. Men det tröttnade jag på fort och klippte mig kort för ett år sen. Nu ser jag ut så här :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar