Kramfors

Kramfors

onsdag 22 augusti 2012

Kramforsån i vått och torrt

Det tar sig med lägenheten. Nu ska bara sänggavlarna till sängen på och massa tomma kartonger bort. Vi har tänkt att möblera om i vardagsrummet, men det tar vi då vi har mer tid och ork.

Igår regnade det hela dagen, men det hindrade inte mig och Elvis från att gå en långpromenad. Vi gick först efter Victoriagatan, sen gick vi ner så vi hamnade vid Kramforsån och följde den tills vi kom in i centrum, och därifrån gick vi hem. Inne i centrum träffade vi Micke som stod och pratade med en god vän till oss, Nina. Det var så kul att träffa henne. Vi har ju pratats vid via telefon då vi bodde på Gotland, men det var kul att träffa hon live. Hon fick en genomblöt kram av mig =)
Nina har nyss gift sig och hade sin make med sig, Bengt heter han. Han var mycket trevlig.

Idag gjorde jag och Elvis samma runda, men utan regn den här gången. Eftersom det regnade så mycket igår så fotade jag inget då, men idag fotade jag desto mer. Jag lägger ut några bilder nu. Det kommer fler Kramforsbilder senare, som speciellt är tagna för mina Gotländska vänner =)
Nu blir det bilder från Kramforsån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar