Kramfors

Kramfors

måndag 26 augusti 2013

Det går sådär


Ja, inte är det lätt inte! Idag är det sista dagen för Elvis med antibiotika. Han har inte svarat lika bra den här gången på det som tidigare. Det är klart att han mår bättre med antibiotika än helt utan, men inte mår han bra inte. Han har så ont i kroppen stackarn.


Jag har ringt till Veterinärhuset i Sundsvall  idag, men veterinären som vi hade sist var inte där idag, så de skulle be henne ringa i morgon. Vi får se vad hon säger då. Inte är det lätt då ens kära djurvänner är sjuka. 


Idag var jag till frissan. Det behövdes verkligen. Bilden här ovan är före klippning. Mitt hår hade kommit till en längd då det var omöjligt att göra något åt det. Det var varken långt eller kort, det liknade ingenting. 


Här är jag efter klippning. Betydligt snyggare! Jag hoppas jag kan få till det lika bra i morgon som frisören fick. 

Jaha..vad ska jag skriva nu då? En bild till på Elvis kanske? Japp, så får det bli! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar