Kramfors

Kramfors

lördag 31 augusti 2013

Surströmming


Igår blev jag och Micke bjudna till Inga-Britt och Palle på surströmming. Jag älskar surströmming, men jag är inte så duktig på att rensa dom. Jag lyckades få en med mycket rom, det är det bästa på hela fisken. En tunnbrödsmacka med potatis, lök och surströmming, det var mumsigt!


Till efterrätt blev det glass


Murre-Måns fick också mat. Men han fick nöja sig med vanlig hederlig kattmat. 


Inga-Britt och Rasmus


Min fina älskling


Fina Murre-Måns


Och fina Rasmus

Elvis var pigg och "höll lådan" hela kvällen. Han hittade Rasmus godisboll som han lekte med nästan hela kvällen. Det återstår att se hur han kommer att må idag. 

Vill önska dig en riktigt fin helg och tack för att du tog dig tid till att läsa i min blogg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar