Kramfors

Kramfors

lördag 10 augusti 2013

Släktträff



Igår var vi till Norrfällsviken på en mindre släktträff inom Mickes släkt. Vi åt en god middag på restaurangen som finns vid stugan som Mickes syster Mari och hennes sambo Lars äger. Det var väldigt trevligt och maten var väldigt god.

Jag tog kycklingfilé med ädelostsås och klyftpotatis...mums!

I stugan blev det många trevliga samtal. Jag är ju ingen kvällsmänniska så jag var ju som vanligt trött och jag är ju inte heller så pratsam av mig då jag är med många personer. Men det var trevligt att bara sitta med och lyssna.


Mari och Inga-Britt i en intressant diskution. 


Lite kortspel blev det också för den som ville. 


Trevliga samtal på sena timmen. 


Elvis är lika kvällstrött som jag. Men han är ju hund så han kan ju iaf gå lägga sig. Den mysigaste platsen tog han :-)

Idag är jag trött men glad och tacksam över gårdagens trevliga släktträff. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar