Kramfors

Kramfors

måndag 11 november 2013

Farsdag

I söndags var det farsdag, men det firade vi redan på lördagen då mamma och pappa var här. Vi gick i den nya gallerian och tittade och jag bjöd mamma och pappa på fika i det nya fiket i gallerian. Det var min farsdagspresent till pappa, pluss att jag hade köpt hem glasstårta som vi åt som efterrätt efter maten. 


Mamma ville bjuda på kyckling/kebab. Det var som chicken nuggets fast med både kycklingkött och kebabkött. Riktigt gott var det! Till det hade vi pommes frites och grönsaker. 


Mamma i köket hemma hos oss. 

Idag har jag en sån där dag då jag gör allt möjligt. Efter en riktig skön och välbehövlig vilodag igår så känner jag att jag har kraft och energi idag till att göra en hel del. Då är det bara att passa på medan jag är pigg. Jag har tvättstugan idag, så jag håller på att tvätta för fullt. Jag har också varit in på stan och köpt julklappar till min systers barn Lovis och Till. Jag har varit till Apoteket och hämtat ut medicin och handlat lite. Nu börjar krafterna att ta slut men än ska jag inte göra kväll. Jag har lite kvar att göra. 


Micke har jobbat i helgen, men han kom hem lagomt till middagen i lördags, så han fick också träffa mamma och pappa då. 

Ha det bäst allihopa..alla två som läser min blogg ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar