Kramfors

Kramfors

söndag 22 maj 2011

Carola,kalas och mys med råttor.

I fredags fyllde jag år, 37 år. Men jag tog kalaset igår istället, så det inte skulle bli så stressigt för Micke, eftersom han jobbar på dagarna. Av Micke fick jag Carolas senaste album Elvis, Barbra och jag. Jag hade önskat mig den och den är så grymt bra. Jag gillar soundet i musiken, och självklart är låtarna också bra. Jag har också fått blommor och pengar i present av de andra som kom.

Ben och Skorpan har blivit tamare. Speciellt Ben. Nu sitter han med mig i soffan och tittar på tv, eller åtminstone jag tittar på tv. Ben tycker om att ligga under mitt hår på axeln eller klättra på mig. Skorpan är inte fullt lika avslappnad som Ben då jag håller i honom. Han är mer på sin vakt, men klättrar gärna på mig. Problemet är att Skorpan är så otroligt snabb. Han sitter inte stilla och myser, som Ben gör. Skorpan springer hit och dit på mig och är svår att hålla koll på.

Igår, efter allt tårtätande, tog vi en promenad med våra gäster och hundar. Vi åkte till Kovik och gick där. Det var trevligt.

Idag ska Elvis klippas. Vi har , efter mycket letande, hittat nån som vill klippa honom. Hans tidigare frisör har slutat, och hundsalongen i vester hejde hade fullbokat till mitten av sommaren, och så länge kan vi inte vänta. Så det blir spännande med en ny hund frisör.

Men nu blir det te och äggmackor! Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar