Kramfors

Kramfors

måndag 30 maj 2011

Elvis och Ben

Du som har läst min blogg tidigare kanske undrar hur det har gått med Elvis knöl. Vi var till vetrinären med honom i lördags, och han undersökte honom noga. Han trode inte att det var cancer eftersom knölen har vuxit så fort. Det kunde eventuellt vara ett ormbett, men han var inte säker. Vi har fått antibiotika och en annan medicin som han ska ta i 10 dagar. Blir det inte bättre av det på 10 dagar så skulle vi kontakta honom. Vi tycker redan att det ser bättre ut. Knölen har blivit mindre och det ser ganska så fint ut nu.


Här är min fina vovve Elvis, nyklippt och grann! Han är mycket piggare nu.



Äntligen har jag lyckats fota Ben också. Har ju bara visat upp Skorpan tidigare här i bloggen, men nu har jag en fin bild på Ben också.


Jag har en bild på mig och Ben tillsammans också, men tyvärr vill inte vår dator lägga ut den. Jag har försökt, men det vägrar. Ska försöka igen...eller också lägger jag ut den nån annan stanns här på min blogg och inte i själva blogginlägget. Men huvudsaken att bilden på Ben kom med.


Nåja, ni får ha det bäst tills vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar