Kramfors

Kramfors

lördag 7 maj 2011

Så mycket bättre

Det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Jag har tagit det lungt. Tittat mycket på tv. Har sett igenom alla avsnitten av "Så mycket bättre" på tv 4 play. Jag gillar det programet så himla mycket. Vilket underbart gäng det var. Jag har hört att det ska komma nya avsnitt till hösten. Dom ska börja spela in dom nu till sommaren. Jag hoppas dom är här på Gotland i år också. Jag vet inte vilka artister det blir i år, men jag har läst att Orup och Tomas Ledin ska vara med. Orup lyssnade jag mycket på då jag var i tonåren, så det kan nog bli bra.

Om jag fick göra en lista på artister som skulle vara med så skulle den se ut så här. Observera att alla är inte mina favoriter, men det ska ju vara i olika åldrar och musikstilar.

1) Carola (självklart)
2) Dregen
3) Sven-Bertil Taub
4) Siv Malmkvist
5) Markolio
6)Robert Broberg
7) Robyn

Mmm, vad tycker ni? Jag har ju naturligtvis hur många som helst, som jag vill se i det programet. Musik är ju ett av mina absoluta största intressen

I torsdags var det hemgrupp i Visby. Vi träffades på bok och café porten. Det var så trevligt och vi fikade jättegott. Jag åt den godaste morotskakan jag någonsin har ätit...kära nån vad god den var. Bok och café porten har börjat sälja antologin 13 poeter söker läsare. Det är roligt att se de böcker som jag finns med i ute i butikerna.

Idag ska jag ta det lungt. Har nyss ätit lunch. Det blev en god skaldjurslasagne. Jag och Micke funderar på att se en film, vilken har vi inte bestämt än. Det blir nog en långpromenad med Elvis också, kanske efter elljusspåret, vi får se vart det blir.

Men nu ska jag koka te och välja film. Ha det bäst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar