Kramfors

Kramfors

fredag 24 maj 2013

Nu har han ringt

Ja, äntligen har veterinären från Sundsvall ringt. Han ringde då jag var på promenad med Elvis. Elvis är, som jag skrev tidigare idag, sjuk idag med. Det var nog bra att han ringde under promenaden så han fick höra hur det var som. Elvis stod bara still och vägrade gå. Jag bar honom sträckvis, men så kan jag ju inte hålla på. Veterinären hörde hur jag försökte locka honom, men utan resultat och jag fick beskriva hur han betedde sig som.
Nåja, proverna visade ingenting, sa han, så nu blir det fortsatt utredning. Vi får se hur det blir och vad. Vi ska hålla kontakten.

Är ganska trött i skallen nu. Jag har varit en sväng till affären nyss och det var så mycket folk där, så jag blev jättetrött av att handla och stå i en lång kö.

Ha en underbar helg du som läser min blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar