Kramfors

Kramfors

tisdag 21 maj 2013

Shoppa sport :-)

Igår fyllde jag år, hela 39 år :-)
Nästa år blir jag gammal, har några sagt, så jag får väl passa på att njuta lite extra i år då av min ungdom, medan den varar ;-)

Jag fick allt som jag önskade mig. Jag har ju verkligen gått in för att träna. Det började jag med i höstas och har gått ner 13 kilo. Nu går jag inte längre för att gå ner i vikt, utan för att behålla vikten och för att det är så avkopplande. Jag tycker om att vara ute och gå. Jag har saknat gåstavar, men igår så fick jag presentkort till två sportbutiker här i stan och pengar, så nu tänker jag köpa gåstavar. Jag ser verkligen fram emot att börja använda dem. Jag fick också jättefina sportkläder i present. Det är de jag har på mig på fotot här nedanför.

Så idag tänker jag ta en shopping runda på stan och köpa gåstavar och kanske nåt mer. Jag hoppas jag hittar några bra stavar.

Ja just det ja..bilden! Här är jag med mina nya träningskläder. Nu väntar jag bara på bättre väder :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar