Kramfors

Kramfors

söndag 19 maj 2013

Trevlig dag

Igår var det en bra dag på alla sätt och vis. Jag vaknade tidigt som vanligt. Jag och Elvis gick en tidig morgonpromenad. Det var så härligt att gå innan den värsta värmen kom, det var så där lagomt varmt. Vi passade på att ta en lite längre promenad medan Kramfors fortfarande sov.

Senare på dagen tittade vi på reprisen av Let's dance, eftersom vi såg sista avsnittet av "Mot alla odds" i fredags, som gick samtidigt som Let's Dance.
Sen blev det hockey minsann :-)
Jodå, fru Nordén kan titta på hockey hon med. Det var ju Finland mot Sverige. Sverige vann!!!

Vi var bjudna hem till I-B och Palle på middag på kvällen och där blev vi kvar resten av kvällen. Det var tänkt att vi skulle se Esc ihop, men vi hade så trevligt på deras altan, så vi glömde bort tiden. Vi kom hem då det var ungefär hälften som hade sjungit. Jag missade tuvärr Carola, men det går ju repris idag, så det tänker jag se.

Jag var ovanligt pigg igår. Jag såg faktiskt klart tills alla hade sjungit. Röstningen struntade jag i och gick och la mig. Vaknade lika tidigt ändå idag, fast jag var uppe flera timmar längre än vad jag brukar. Jag och Elvis har gått en morgon promenad nu på morgonen. Det ser ut att bli lika varmt idag som igår. Jag har så svårt för värme. Jag vill ju vara ute och röra på mig men värme och hjärtfel går inte så bra ihop.

Ha det bäst!! Och jo förresten! Kolla in drickan här nedanför. Äntligen har jag fått en egen cola..det var ju på tiden efter alla års cola drickande ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar