Kramfors

Kramfors

torsdag 2 maj 2013

Mycket av det goda

Det har blivit mycket av det goda de senaste dagarna för mig. Inte bara när det gäller mat, utan med annat också. Jag och Micke har ju firat att vi har varit gifta i 10 år, det har varit Valborg och igår var det första maj. Första maj är väl egentligen inget som vi firar, men det blir ju lite extra då Micke är ledig från jobbet och vi kan hitta på något.

Igår åkte jag och Micke till Icktjärn här i Kramfors och strosade på där. Jag fotade också där och har gjort bild collage som du ser längre ner.

Senare på eftermiddagen fick jag sms av Sabina som undrade om vi skulle gå en promenad ihop. Det ville jag och jag tog Elvis med mig. När jag kom hem igen var jag så trött så jag gick och la mig halv sju och bad Micke väcka mig kl åtta då Humorgalan började. Jag somnade direkt. Micke väckte mig kl åtta, men efter humorgalan gick jag och la mig igen och har sovit gott hela natten och sov två timmar längre än vad jag brukar göra. Det tar verkligen på mina krafter då jag gör något.

Idag är jag fortfarande lite "ur funktion". Men jag har ju inget särskilt som jag ska göra idag och tur är ju det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar