Kramfors

Kramfors

måndag 29 april 2013

10 år

Idag är det 10 år sedan som jag och Micke gifte oss. Jag ångrar mig inte en sekund att jag gifte mig med Micke. Han är verkligen rätt man för mig. I maj har vi varit ihop i 13 år. Vi har gått igenom många tunga saker genom åren, men tillsammans och med Guds hjälp så har vi klarat det.

När vi gifte oss så gifte vi oss i smyg och drog iväg på en resa när vi hade gift oss. Våra vänner och släktingar fick läsa det i tidningen nästa dag att vi hade gift oss, men då hade vi redan åkt iväg på vår resa :-)

Eftersom vår bröllopsdag inträffar på en måndag i år, så firade vi i lördags istället. Vi bokade ett bord på Kajsas i Sollefteå och åt riktigt god mat. Micke tog en plankstek och jag tog Black and White. Det var så gott och mört kött. De är kända för sina goda pizzor, men jag tycker att det vi åt i lördags var också väldigt gott. De är duktiga på att göra kötträtter också.

Jag är så oerhört glad och tacksam att jag träffade min fina man Micke. Jag älskar honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar