Kramfors

Kramfors

måndag 28 mars 2011

50-års kalas och gamla foton

Jag har haft en kanon helg. I lördags var jag och Micke in till Visby. Det var härligt att gå omkring där och titta. Micke behövde grejor för att fixa vår bil, så när vi kom hem fixade han bilen, så nu har vi en bil som går att köra med igen.

Igår fyllde min vän Annika 50 år. Jag och Bim hjälpte till med serveringen. Vi fick jättegod smörgås tårta och kladd kaka. Det var jättemånga på festen, vilket naturligtvis var kul, men det blev jättemycket disk. Jag var så slut efteråt. Ändå var vi många i köket som hjälptes åt. Idag vaknade jag med migrän, men jag har tagit tabletter, så det börjar släppa nu.

Jag har tittat igenom gamla foton som jag har, både från då jag var barn och nu då jag är vuxen. Jag hittade bla några sjukhusbilder som jag vill visa.

Här var jag 3,5 år och hade genomgått min andra hjärtoperation. Det är från akademiska i Uppsala.
Jag såg ju inte ut att tycka det var jättekul på sjukhus. Hade säkert ont också.


Det här är är från Lund, där jag gjorde min senaste hjärtoperation. Det var 2005. Tänk att jag har överlevt tre stora hjärtoperationer i livet, en stroke och en hjärtinfarkt. Jag har alltid, så långt jag kan minnas fått höra att jag lever på övertid, vilken tur då att det inte är människor som bestämmer hur länge jag ska leva.

Jag hittade en bild på min gamel morfar Anselm och mig, som är kul att ha. Alltså det är min mormors pappa som håller i mig.

                                                 En sån här bild är ju jättekul att ha kvar.
Jag visar kanske fler bilder senare. Nu ska jag äta frukost!!

See you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar