Kramfors

Kramfors

söndag 6 mars 2011

Blev lite för mycket

Inatt har jag varit dålig, och jag känner mig fortfarande inte pigg. Det blev lite för mycket igår för mig. Jag hade tvättstugan från kl sju på morgonen till kl ett, och det brukar ta knäcken på mig. Efter tvättstuge tiden åkte jag, Bim och Christina till Borum, som ligger i Sproge socken. Det var fint och idyllisk miljö där. Jag tog några foton som jag vill visa er.

                                                           Fint va!


               Ainbuskstigen, jag undrar om Ainbusk singers brukar hålla till där.


 Hm, inte så klyftigt att göra en skylt på gutemål, då den är tänkt för turister.

På kvällen kom Bim och Christina till oss och såg melodifestivalen. Jag måste få säga att jag tycker Sara Varga hade en grymt bra låt. Vad kul att hon gick vidare.

Men som sagt, känner mig inte så pigg nu. Min dumma stroke skalle lyder inte riktigt. Jag blir klumpigare i mina rörelser, hade svårt att dricka nu på morgonen...spillde och hade mig. Jag blir långsammare i allt. Det är lite jobbigt. Inatt kändes kroppen som spaggheti...utmattad och konstig. Men med lite vila så brukar det gå över. Det blir alltid så här dagen efter då jag har varit igång mycket...speciellt tvättstugan brukar ta kål på min kropp och skalle.

Nu ska jag se om jag klarar av att fixa lite frukost utan att söla ner hela köket. Det är jobbigt att göra saker då jag känner att det inte stämmer riktigt. Allt tar längre tid, jag blir klumpig för att händerna inte riktigt hänger med osv.

Bye bye and see you later!

        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar