Kramfors

Kramfors

tisdag 1 mars 2011

Slut på utställningen

I söndags åkte jag till Visby. Det var Gudstjänst i pingstkyrkan på eftermiddagen, så jag, Bim och Christina åkte dit. På kvällen tittade vi på film och satt och pratade. Eftersom det var sista februari igår och sista dagen för utställningen, så sov jag över hos Bim natten till igår. Jag tyckte inte det var någon idé att åka hem i söndags då jag ändå skulle tillbaka till Visby nästa dag.

Jag tycker att utställningen har gått bra. Jag hade nästan inte vågat hoppas på att få nåt sålt, eller hoppats gjorde jag ju förstås, men jag var lite rädd att jag inte skulle få nåt sålt. Men jag sålde två tavlor och det tycker jag är bra. Med tanke på att jag har ett kristet budskap i dikterna på tavlorna, så kan de vara svårare att få dom såld eftersom det inte är lika populärt som "vanliga" texter. Jag hade en tavla som inte handlade om Gud, det var den till ett nyfött barn, "Vila nu lilla vän", heter den. Den tavlan blev ju såld på en gång nästan.

Idag ska jag sätta upp de tavlor jag har kvar, här hemma. Vi har lite tomt på väggarna på vissa ställen, så det blir bra med mina dikter där =)

Förresten! Jag har köpt den där filmen "I rymden finns inga känslor", den som är inspelad i Kramfors. Jag hoppas Regina vill se den då hon kommer...den är ganska kul.

Nä...här kan jag ju inte sitta hela dagen! See you later!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar