Kramfors

Kramfors

onsdag 16 mars 2011

Boken finns i butik nu!!

Jag vill bara jubla, dansa och sjunga!!! Kära nån vad glad jag är. Jag kom nyss hem från Hassela vävars här i Klintehamn. Det är en butik som säljer kläder, hantverk, prynader, blommor mm. Och vet ni vad? Dom säljer också boken 13 poeter söker läsare! Jag var dit och frågade om dom var intresserad av att sälja den och det var dom. Så nu finns den där att köpa =)

Egentligen var det bara det jag ville berätta. Har inte så mycket annat att skriva om. Jag har haft tvättstugan idag men hur intressant är det att skriva om och att läsa om. Livet rullar på och dagarna lika så.

Jag ska beställa hem fler böcker och fråga på fler ställen, för det där gick ju som hejsan hoppsan. Kul då butiker är intresserade av att sälja det man vill att dom ska sälja. Jag har en tanke på att fråga om dom vill sälja någon eller några av mina tavlor också, men måste göra dom färdiga först.

Det här måste jag fira...jag vet inte med vad...ett glas mjölk kanske.

See you later!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar