Kramfors

Kramfors

lördag 21 juli 2012

Förlorad pga mitt handikapp

Än är kl tidiga morgon. Inte ens hunden är vaken. Han ligger här bredvid mig och snarkar lite lätt. Det är mysigt...snarkning då den är som bäst =)

Jag har varit mycket hemma hos Christina och natten till igår sov jag över där. Micke var inte hemma och det är så trist att vara ensam hemma, så jag åkte dit. Men inatt har jag sovit hemma.

Igår hjälpte jag Christina att plocka in svartvinbär från hennes bär buskar. 5 liter plockade vi, som vi sen gjorde saft av.

På eftermiddagen kom Micke dit också. Vi grillade och hade det mysigt, och sen åkte vi och spelade mini golf. Alltså det här med golf är inte min grej. Jag förlorade som vanligt. Jag är inte alls bra på såna där saker. Det spelar ingen roll om det är golf, bowling, kubb spel eller vad det är, jag förlorar alltid. Jag skylde på mitt handikapp (Hjärtfel) igår då jag förlorade i golf. Bim blev en värdig vinnare.

Idag kanske jag och Bim ska gå på stan, vi får se hur det blir. Det beror på ifall jag orkar. Jag måste vila och ta det lugnt ibland också, även fast jag gjorde det några gånger igår på Christinas köks soffa. Jag behöver dom där pauserna, annars pallar jag inte riktigt med dagen. Fast jag tog nog ut mig lite för mycket ändå, för på kvällen fick jag ont i hjärtat och blev illamående, men då åkte vi hem och i natt har jag ju fått sova ut.

Här nedanför ser ni lite av min och Christinas saft tillverkning. Jag har inte smakat saften än, men det får väl bli nästa gång jag kommer dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar