Kramfors

Kramfors

tisdag 24 juli 2012

Lilla gubben & annat kul

Jag är fortfarande ute på landet hos Christina. Jag har varit hem och sovit hemma också men i söndags åkte jag hit till Christina eftersom Micke ska vara borta så mycket den här veckan.
Det är skönt med miljöombyte och få komma ut till landet. Det finns en häst här som ser ut som Pippis häst Lilla gubben. Det är inte ofta man ser såna hästar, inte jag iaf.

Det finns fina skogsvägar att gå på här då vi är ute med hundarna. Så skönt att slippa trafiken och massa möten med andra människor och hundar. Ibland kan man behöva det, bara få vara och inte behöva tänka på allt.

Igår var vi på flera olika ställen. Först åkte vi hem till mig med en fin bänk som jag har fått av Christina. En blå bänk med fårskinssits. Sen åkte vi till Västerhejde där Christina köpte ett vardagsrumsbord. Sen blev det Visby och sist, innan vi åkte hem, tog vi en sväng till Hogrän, där fler möbler skulle hämtas.
När vi kom hem sent på kvällen käkade vi tacos =)
Idag blir det jakt efter hyllor i Hemse.

Jag sätter in en bild på "Lilla gubben" och några kor och vår skogsväg som vi brukar gå med hundarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar