Kramfors

Kramfors

lördag 14 juli 2012

Utflykt till Sigsarve

Igår åkte jag och några till till Sigsarve strand. Det var utflykt med hemgruppen. Vi hade picknick där på stranden. Jag hittade jättefina och många fossiler på stranden som jag tog med mig hem. Sen åkte vi till Annicas sommarstuga i Ireviken. Där grillade vi och hade det trevligt. Lilla Donna var där också med sin mamma. Hon och jag lekte en stund med hennes leksaker som hon hade med sig. Det är kul att se barn leka, för dom blir roade av så lite och det gäller att hänga med i deras fantasi i leken , annars är man tråkig =)

På vägen hem stannande vi av i Kräklingbo och gjorde ett sent besök hos Yngve och Neami i deras sommarstuga.

När vi äntligen hade kommit hem och jag och Micke var på väg att gå lägga oss, ringde min mobil. Våra kära vänner Bim och Christina hade blivit utelåsta. Självklart fick dom komma till oss och slagga.
I morse då jag klev upp märkte jag att dom var borta. Först tänkte jag att de var ute med sina hundar, men dom brukar sova länge, så det verkade konstigt. Micke skickade ett sms till dom vid halv tio, då vi inte hade hört nåt ifrån dom. Det var bara ytterporten som dom inte hade nyckel till och den öppnas tidigt, så dom hade knallat upp före kl sex och gått hem, utan att skriva nån lapp eller nåt. Men men, vi fungerar olika och tur är väl det. Tänk om alla skulle vara som jag, hemska tanke.

Jag har gjort ett litet collage från igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar